Lazy weekend - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu Lazy weekend - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu

Lazy weekend

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 December 2013 | Mauritius, Flic en Flac

Afgelopen weekend heb ik amper wat uitgevoerd!
Man wat was ik lui.
Kan toch wel merken dat ik dan minder opgeladen ben op maandagochtend na een saaier weekend. Maar gelukkig staat er volgend weekend weer genoeg op het programma ;)
Op vrijdag hadden we housewarming van Sebastian, en wat een mooi huis heeft hij!
Hij betaald maar 600 euro met zijn ouders voor dat huis, dat konden wij ook huren bedachten wij ons..
Die avond hebben we gebbqued en er was een poolparty.
Ik ging wel vroeg naar huis, want die dag erna hadden we een fotoshoot, wou geen wallen haha.
Ik voelde me best ongemakkelijk bij zo'n shoot, maar uiteindelijk zijn de foto's best leuk geworden :)
Daarna zijn we met de meiden uit eten geweest bij Twin's Garden en hebben nog gechillt.
Op zondag was het een hele luie dag, beetje strandhangen en boodschapjes doen.
Dit weekend weinig gedaan dus, maar wel gerelaxed en bijgeslapen.
Ook niet verkeerd af en toe ;)
Ik heb ook gesprek gehad met mijn baas.
We zijn overeengekomen dat ik een aantal dagen vrij heb en op de dagen dat het kantoor dicht is dat ik bij het gasthuis van hun aan mijn verslag ga werken. Geen receptioniste spelen dus!
Ik heb bijna 2 weken vrij, dus daar ga ik ook intens van genieten dan :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 16099

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 24 Januari 2014

Stage Mauritius

Landen bezocht: