Roadtrip 4.0 - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu Roadtrip 4.0 - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu

Roadtrip 4.0

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

27 December 2013 | Mauritius, Flic en Flac

Dit afgelopen weekend was een top weekendje.
Op zaterdag gingen we een auto huren en op weg naar Maison Eureka, dit is een monumentaal pand van de vroegere rijke mensen. Het was een prachtig huis met een prachtige tuin. Ook kon je ouderwetse gebruiken zien die de mensen toentertijd gebruikten. De keuken was zelfs nog in gebruik!
De tuin zelf was wel wat creepy, er stonden hele rare beelden en er was een of andere satanische plek gebouwd, tenminste zo leek het.

Daarna gingen we op naar de vulkaan in Curepipe. Maar dat was wel zo’n afknapper haha. Op de foto zie je wel waarom ;)
Daarna meteen weer weg want het begon te regenen, dat doet het overigens altijd in Curepipe. Op naar de 7 gekleurde aarde. Een mooi fenomeen, nergens ter wereld is dit te zien. Je had blauwe, groene, roze, paarse, gele en oranje aarde en een mix van alle kleuren. Dat was erg prachtig.
Daarna gingen we weer naar huis toe en ons klaarmaken voor een avondje stappen.

Dit was weer ontzettend gezellig. Helaas was de terugweg niet zo leuk. Ik en Nathalie werden achtervolgd, waarop we gingen stoppen en hem wouden laten passeren. Dat deed hij niet, en Nathalie begon te schreeuwen en ik met op hem inslaan met de paraplu die wij bij ons hadden. Wat een geluk hadden we daarmee. Die nacht ook nog tot in de ochtend op het politiebureau gezeten voor de aangifte. Man, dat was me het avondje wel hoor!
Binnenkort ook een verslagje van mijn Kerst hier! Tot gauw xx