Twin's Garden - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu Twin's Garden - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu

Twin's Garden

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

10 Oktober 2013 | Mauritius, Port Louis

Gisteren zijn we met een kleine delegatie uit eten geweest.
We hadden een keer zin in goed eten, dus gingen we naar een goed (Frans) restaurant.
We hadden van te voren gereserveerd, want ja, je weet maar nooit ;)
Kwamen we daar aan, bleek dat wij de enige waren.

We hebben daar ontzettend lekker gegeten.
We werden ook op onze wenken bediend, water werd voor ons persoonlijk ingeschonken en stokbrood kwam af en aan.
Tevens kregen we een amuse, die was erg lekker.

Ik had een volledig 3 gangen menu gekozen.
Al voorgerecht had ik Calamari, was echt super lekker!
Daarna gerookte kipmedaillon met rijst en honingsaus.
Toen zat ik eigenlijk al zo vol dat ik bijna misselijk werd.
En toen kwam het toetje nog!
Ik had geflambeerde banaan in rum, sinaasappelcrème en cocosijs.
Super lekker, maar ik moest wel naar huis rollen als het waren ;)

Toen kwam de rekening, en het zal me verbazen, ik betaalde amper (omgerekend) 20 euro!
Dat mogen ze ook wel in Nederland invoeren ;)
Ik zit nu momenteel op stage, en kan nog steeds niks eten haha.
Een geslaagd avondje zeg ik zo!

  • 10 Oktober 2013 - 13:54

    Henk En Riek Martens:

    Hoi Lisa, leuk hè om allerlei bijzondere gerechten te kunnen eten. Zag er goed uit. Goed van je dat je nu een betere stage opdracht hebt. Je wilt er toch ook wel wat leren.........of niet........! Voor je het weet is de stage voorbij. Succes en groetjes maar weer.

  • 10 Oktober 2013 - 21:04

    Jan Rensink:

    Leuk, en gezellig lisa gr

  • 13 Oktober 2013 - 12:31

    Anita:

    Die weekenden van jou zien er geslaagd uit! Fijn voor je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 16098

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 24 Januari 2014

Stage Mauritius

Landen bezocht: