Roadtrip - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu Roadtrip - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu

Roadtrip

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 September 2013 | Mauritius, Port Louis

Vorige week had ik mijn eerste stage dagen.
Helaas waren die nog niet heel erg top, moest vooral klusjes doen. Typische stagaire dingen dus. Net heb ik een gesprek gehad dat ik graag wat meer met mijn hersenen wou doen, mijn manager ging het overleggen met de directeur. Spannend nog haha.

Afgelopen weekend ben ik op roadtrip met de groep geweest.
Zaterdag zijn we naar het zuiden van het eiland geweest, naar een tempel,een groot Shiva beeld, een rumfabriek en een waterval. Oh en mocht het jullie opvrolijken, het regende mega hard toen bij de waterval. Toch nog een beetje Nederlands weer hier ;) Bij de tempel hebben we wilde aapjes gezien, echt heel tof!

Zondag zijn we naar het noorden gegaan, naar een suikerfabriek, hebben plaatsjes bekeken en hebben een boottochtje gemaakt.
Je kon de visjes allemaal van heel dichtbij zien en ze zelfs vastpakken als je snel was.

Gisteren is mijn nieuwe huisgenoot aangekomen, dus mijn huisje is nu gevuld. Erg gezellig :)
Tot gauw!

  • 16 September 2013 - 18:36

    Anita(mam):

    Nog maar een week weg.Het lijkt al veel langer.Je hebt al heel veel indrukken opgedaan in een week tijd.
    Groetjes mam

  • 16 September 2013 - 19:37

    Hans:

    He Lisa,

    Je hebt het goed voor elkaar lijkt me zo. Mooi levenservaring opdoen, plezier en leren tegelijkertijd. Hou je haaks. Groeten Hans

  • 17 September 2013 - 19:46

    Henk En Riek Martens:

    He Lisa,
    Tjonge je ziet wel mooi dingen hoor! Hopelijk gaat het ook goed komen met je stage.Succes en groetjes, Henk en Riek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 16091

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 24 Januari 2014

Stage Mauritius

Landen bezocht: