Ganesh Chaturthi - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu Ganesh Chaturthi - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu

Ganesh Chaturthi

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

10 September 2013 | Mauritius, Flic en Flac

Vandaag was er een nationale feestdag van de Hindoestanen.
Ze eerden hierbij de god Ganesh.
We zijn met de groep naar een tempel geweest om een ceremonie van dichtbij te bekijken.
We werden hardstikke leuk door de mensen daar ontvangen, we mochten zelfs mee rijst offeren en mochten ook mee eten.
We hebben een dansceremonie meegemaakt en daarna gingen ze de god baden in de zee en gingen ze met kleurstoffen gooien. Echt een super ervaring om mee te maken.
Misschien zeggen foto's meer dan woorden ;)
Tevens heb ik voor het eerst dat ik hier ben op het strand gelegen. Moest er toch maar eens van komen haha.
Morgen heb ik mijn eerste stagedag, ben benieuwd.
Ik houd jullie op de hoogte!

• 11 September 2013 - 09:35

Riek En Henk:

Hoi Lisa,

Vast een leuke ervaring om een hindoese tempel en een dansceremonie van dicht bij mee te maken. Zo maak je nog eens wat mee en zie je nog eens wat.
    Wij zijn echt wel een beetje jaloers, wanneer we het mooie strand op de foto's zien. Hier in Nederland is het nu koud en regenachtig.

Geniet er lekker van en veel succes met je eerste stagedag

groetjes ons