Roadtrip 2.0 - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu Roadtrip 2.0 - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu

Roadtrip 2.0

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 Oktober 2013 | Mauritius, Flic en Flac

Afgelopen weekend ondernamen we weer een tripje over het eiland.
Deze keer met een auto en 4 scooters.
Ik zat achterop een scooter, en die dingen gaan snel joh.
Met 110 over de snelweg.
Ik geloof dat ik constant met een grote grijns heb gezeten, vond het super leuk.
Je ziet ook op een scooter veel meer van de natuur om je heen, dat is ook een pluspunt.

We gingen als eerst naar het krokodillen park, hier heb ik een krokodilletje vastgehouden, en ja heel cru, ook gegeten.
Het park was mooi, maar helaas was er niet zoveel te zien.
We kwamen voornamelijk om krokodil te proeven.
Wat eigenlijk best lekker smaakt.
Ziet er een beetje uit als kip, maar veel lekkerder!

Hierna vervolgden we onze trip naar Natural Bridge.
Dat is een uitzichtpunt in het zuidelijkste puntje van Mauritius.
Om daar te komen was nog een hele opgave.
Er was geen verhard pad, maar een soort van bospad met enorme keien erop.
Er zit geen rif voor het strand, dus de golven slaan keihard op de rotsen.
Hierdoor is een brug uitgesleten in de rotspartij.
De golven gingen af en toe zo hard, dat je helemaal nat werd gespletterd!

Hierna gingen we via de kust weer naar huis.
We hadden ontzettend mooi uitzicht en ik genoot van de trip.

Eenmaal thuis gingen we hout sprokkelen voor het kampvuur.
Deze gingen we maken op het strand.
Het was erg gezellig, maar ik lag vroeg op bed want ik was helemaal kapot.
Weer geen avondje stappen voor Lisa.
Ik ben hier totaaaal niet mezelf ;)

De dag erna ben ik nog even naar een winkelcentrum geweest en heb ik voor het eerst hier autogereden.
Dit ging best goed, alleen het schakelen is nog wat raar.
Nadat we terugkwamen, ben ik nog naar het strand gegaan en heb ik gerelaxed.
Al met al een geslaagd weekendje, en ik kan niet wachten op het volgende avontuur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 16081

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 24 Januari 2014

Stage Mauritius

Landen bezocht: