Opstarten - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu Opstarten - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu

Opstarten

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 September 2013 | Mauritius, Port Louis

Hallo lieve volgers :)
Hier weer een update van Lisa.

Ik ben hier nu een ruime 2 weken en ik begin eindelijk een beetje mijn draai te vinden. In het begin liep stage echt niet lekker, ik mocht de hele dag stickers op enveloppen plakken en nietjes door formulieren doen.
Niet echt waarvoor ik helemaal naar de andere kant van de wereld ben gereisd ;)
Ik heb eindelijk, na een gesprek met de directeur, een opdracht eruit te weten te slepen. Ik ga een plan schrijven voor een beurs die hier kan worden gehouden. Dus ik ben nu druk bezig met marktonderzoek en mijn Plan van Aanpak.

Donderdag hadden we een afscheidsetentje van een jongen uit Nederland en een meisje uit Rusland, dat was gezellig met zijn allen :)
Dit weekend had ik tevens even nodig om bij te komen van alle hectiek en weinig slaap.
Op vrijdag was ik ook thuis gebleven omdat ik migraine had.
Op zaterdag zijn we met een aantal mensen naar Rose Hill geweest, een beetje een krottenstad, maar wel super goedkoop. Dus even lekker gewinkeld en daarna met zijn allen gegeten.

Toen we thuis kwamen zagen we opeens dat de onderverdieping werd verbouwd met allemaal muziek- en lichtinstallaties.
Bleek dat een familie hier een feest ging houden.
Wij werden ook op dat feest uitgenodigd door de locals.
Echt super lief.
We kregen drankjes, eten en er werd uitbundig met ons gedanst.
Ook moest ik bijna met de hele familie op de foto.
Erg bijzonder.

Op zondag heb ik even met het thuisfront kunnen skypen en heb ik gezwommen in het zwembad, ja voor de eerste keer pas ;)
En nu zit ik weer op stage, druk bezig. Eindelijk!

  • 23 September 2013 - 09:51

    Ingrid:

    gelukkig dat je nu beter werk mag doen, goed dat je daar achteraan bent gegaan :) succes vandaag

  • 23 September 2013 - 10:18

    Wilma:

    Wauw Lisa! Goed om te horen dat je het naar je zin hebt. Vergeet niet te genieten, voor je het weet zit je weer in het vliegtuig.

  • 23 September 2013 - 15:53

    Hans:

    He Lisa,

    Fijn dat je stage opdracht echt wat oplevert aan werkervaring. Goed gedaan dat onderhandelen, past ook goed bij je studie. Zal je nog wel vaker moeten doen. Al met al klinkt het toch heel goed waar je mee bezig bent.

    Groetjes Hans

    PS. vrijdag vlieg ik naar India, dus je hoort wellicht een maandje niets van mij. Geen desinteresse, maar ik heb ervoor gekozen mijn nieuwe mobiel met internet niet mee te nemen.

  • 26 September 2013 - 07:45

    Lisa Rensink:

    Hoi allemaal,

    Bedankt voor jullie lieve reacties :)
    Aan Hans, ik ga zeker weer vandaag onderhandelen, want ik loop nu momenteel namen op uitnodigingen te schrijven..
    Heel veel plezier daar! Maar dat komt vast goed, lekker tot rust komen ;)

    Liefs Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 16080

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 24 Januari 2014

Stage Mauritius

Landen bezocht: