Hindi bruiloft, Wine tasting en Roadtrip 3.0 - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu Hindi bruiloft, Wine tasting en Roadtrip 3.0 - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Lisa Rensink - WaarBenJij.nu

Hindi bruiloft, Wine tasting en Roadtrip 3.0

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

15 November 2013 | Mauritius, Flic en Flac

Donderdag werden we opeens uitgenodigd voor een Hindi bruiloft, heel speciaal! We gingen daarheen, en het was echt in de sloppen. We kregen heerlijk te eten en er werd goed voor ons gezorgd. De meiden mochten ook een henna tattoo. Heel speciaal om te zien dat mensen die weinig hebben, zoveel aan je willen geven.
Op vrijdag was de officiële bruiloft, met de ceremonie. Ik kon daar helaas niet heen vanwege stage, maar Peter en Rianne zijn wel geweest.

Op vrijdagavond heb ik een wijnproeverij gehad. Erg gezellig was dat, ook weer nieuwe mensen ontmoet en een gezellige avond gehad. Ik ging adtwedstrijdjes doen met Daan, de Albertiaan in ons midden. Vies hard verloren, dus ik moet maar nodig weer in training ;)
Die nacht laat op bed en die ochtend er vroeg weer uit want we gingen weer een roadtripje op de scooter doen met Aafelien, Peter, Davide en Daan. Deze keer heb ik ook scooter gereden vanaf de verhuur naar ons huis haha. Meer durfde ik niet aan ;)
Er ging ook een local mee, Tyronn, erg gezellig. We zijn eerst naar de Sir Seewoosagur Ramgoolam Botanical Garden, dit is een grote tuin met allemaal verschillende boomsoorten. Ze hadden ook mangobomen en lychee bomen. Hebben stiekem wat lychees gegeten, maar helaas waren ze nog niet rijp. En zuur dat ze waren! Er was ook een ‘’Tarzan boom’’, er hingen lianen aan en daaraan kon je zwieren. Erg tof.
Daarna gingen we op naar het strand van Mon Choisy. En wat brandde het daar! Ontzettend verbrand weer natuurlijk, terwijl ik me wel insmeerde. Die avond gingen we naar een ander poolhouse met allemaal internationale studenten. Erg gezellig was dat, beetje jammer dat de politie zo vaak langs kwam voor het geluid. Uiteindelijk het feestje maar binnen verder gevierd. Ik heb zelf ook nog even mogen draaien, dat mis ik wel echt! Ze vroegen me ook of ik nog een keer wou draaien op een privé feestje, eens zien wat daarvan komt aangezien het laat in de avond (nacht) was ;)

Die dag erna zouden we gaan surfen, alleen de golven waren matig, dus dat ging niet door.
Ik ben toen met Dennis de auto wezen wegbrengen en even Quatre Bornes in gegaan. Beetje jammer dat de winkels na een kwartier al gingen sluiten, aangezien het zondag was.
Daarna maar weer terug gegaan naar het strand in Flic en Flac en daar nog maar even gelegen.
Toen begon het te regenen! Ja dat hebben we hier ook. Woensdagavond en nacht, en de hele donderdag heeft het lopen hozen! Voelde net weer als Nederland ;) Gelukkig hebben we de Nederlandse temperaturen niet. Dit weekend gaan we weer een roadtripje doen, erg veel zin in.
Mijn stage is nog steeds niet echt om over naar huis te schrijven, dus dat doe ik ook maar niet ;) Maar ik hou jullie op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 16089

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 24 Januari 2014

Stage Mauritius

Landen bezocht: